Hoest

Petra
Hola chica,
Hoest?
Is het al rond, die nieuwe baan?
We gaan sowieso snel weer wat afspreken he?
De mazzel!

Ruth
Hola,
Met mij alles goed.
Ik hoor morgen of ik hem krijg.
Als het doorgaat ga ik op 1 januari beginnen bij Messing in Noord-Holland.
Heb er veel zin in, het voelt goed.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar tijdens de sollicitatiegesprekken dacht ik al: Wat een verademing! Het kan dus wel, een bedrijf met normale hardwerkende professionele mensen waar geen rare dingen gebeuren. Heb er heel veel zin in!
Kun je zaterdag?
We hebben heeeeeeel veel bij te praten!

Van: Roel van der Ven
Aan: Ruth de Rijke
Onderwerp: Vacature SAP Functional Consultant
 
Hi Ruth, gefeliciteerd, het is rond!
Trouwens, als je volgende maand voor het eerst op de afdeling komt, er zijn er twee die weg moeten maar dat nog niet weten. Dus een beetje discretie graag. Zie je dan!
 
Cheers, Roel

Plaats een reactie