Uitstel

Petra is er weer!
Blij loopt Ruth op haar af.
Goed man, om je weer te zien! Rustig aan hè!
Jajaja. Ik laat me niet meer gekmaken door die idioot. Hij bekijkt het maar. Vandaag rustig beginnen met een klusje voor Gerrit en dan lekker vroeg weer naar huis.
Gerrit komt de afdeling opgelopen.
Hee Peet, lang niet gezien!
Nee, dat klopt, zegt Petra. Toen jij terugkwam was ik net overspannen geraakt. Ze grimast.
Arno had mooie stapeltjes voor me klaargelegd op mijn buro, schampert Gerrit. Ach, ik heb ze alweer weggewerkt ook.
Al snel zijn ze alle drie blijmoedig aan het werk.
Oh, die eikel! roept Petra ineens uit. Niet weer!
Ze begint voor te lezen.

Van: Arno Peters
Aan: Iedereen
Onderwerp: Planning Kinetic
 
De afgelopen maanden is veel vooruitgang geboekt in ons Kinetic-project. Helaas lopen wij toch nog achter op de planning. Om de go-live zorgvuldig te laten verlopen met zo min mogelijk risico’s is besloten dat de go-live datum voor het project Kinetic met vijf maanden is uitgesteld.
 
Dit betekent dat de vakantiestop voor de komende winterperiode niet meer geldt. Tot aan 1 januari zal het toegestaan zijn om verlof op te nemen.
Vanaf 1 januari beginnen de acceptatietesten en de gebruikerstrainingen. Deze duren tot eind maart.
Vanaf half april kunnen opnieuw verzoeken tot verlof worden ingediend bij jullie leidinggevenden.
De extra belasting door Kinetic op direct betrokken collega’s kan leiden tot het afkeuren van verlofaanvragen ivm bezettingsproblemen.
 
Groeten,
 
Arno Peters
 
Regional FAIL Manager Benelux

Plaats een reactie